är du lycklig nu?

jag tror att jag är mera kär i kärleken isig än i dig, förlåt.

och jag
jag saknar stunder som
gör mig hel

alltid vi
vår fysik matte engelska teknik
ge oss ingen anledning att gråta på måndag

upptäck.lev.älska.

saknad.

när allt kommit in i det vanliga klarar jag inte ens av att se lyckan av helgen.
jag vill inte ha den här hösten såhär. jag har tänkt på dig en del och kommit
fram till att du är inget för mig. men jag saknar mina drömmar om magi.

emelie är bra. när man ser dig i korridorerna finns det ändå hopp om de gråa
kalla septemberkvällarna och vi ska fara här ifrån en dag. that´s it.

engelskan kommer att gå åt helvete och jag fattade ingenting på fysiklektionen.
vad gör man? fast i sannas sitts skulle jag heller inte vilja vara. vad gör du här?
varför försvinner du inte ifrån allt? du som kan, du som har chans att kunna se
hösten från den andra siden. uh.

om trettio minuter ska jag vara på skolan
och jag måste.
drick upp mitt te
borsta tänderna
bädda
ta på mig
packa väskan
ta bort ångesten
och hejdå.

F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0