dålig luft och jag har svårt att andas.

hej. mina dagar med mellanrum blir allt längre.


hej, jag hade det trevligt i helgen
så vill jag alltid ha det
hela mitt liv..

jag och elvira pratade om livets mening.

livet är skit! -så konstaterade frida.
livet är roligt skit ibland. -så konctaterade elvira
okei jag instämmer - frida

fredag med lycko-rus
elvira är på väg och vi i trio är det bästa jag vet.

det är bra nu men jag vet inte om det var alkoholen som fick fram tårarna.
eller var det kanske besvikelsen eller orättvisorna som hela tiden tycks ge mig
negativa handlingar. jag orkar inte mer! hjälp.

ömma ben och blodiga hälar.
jag kom hem runt fyra och jag
vet inte varför men av någon anledning
var det troslös (ha)
och när jag vaknade till lördag va jag inte
heller ensam i mitt rum.

dörren var stängd och det var unket
med kuksvett. jag öppnade fönstret
och tvingade mig själv att gå till jobbet.

lördagen var nog bättre, vi föfestade hos snyggfredrik och min kusin går inte att beskriva med ord. det fanns en tjock neger med i bilden han var äcklig och dansade fiskdansen för mig. jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. (men jag sprang nog bara.)
slagerkungen var där och det var rätt kul att se din besvikna min när fick tag i mig. iof jag hade gärna bytt.

döda ben och blodiga hälar. vi var nog sist kvar på stan och efter att ha tackat nej till "ligg med flickvänspotensial" sprang vi hem.
säng 06.00 efter att elvira hade mediterat klart. FETTA!



och nu. som om ingenting har hänt.
jag fick nästan grånkännsla på matten.
allt är som försvunnet bakom mig.
sommarlov - åminne
det är som om ingenting har hänt
alla (helger) som varit de bästa någonsin är som borta och jag får rätt ont i kroppen av tanken på 14 veckor innan jul lov. - ta mig tillbaka.

(och jag har svårt att andas)

ge mig rök att förstöra mina lungor.

snart måste något förändras
för ett tu tre och jag är tillbaka på ruta ett.



jag och sanna kom hem från växjö nyss.
fredrik bjöd på middag och det var faktiskt
riktigt kul. iaf skönt att komma hemmifrån
för en stund och glömma.
jag trodde nästan att jag skulle spricka i dag.
matten var svårare än någonsin och solen
har fått mig att glömma allt jag kan. fuck it!

jag behöver nånting nu,
som gör att det går över.

(i morgon åker vi till väla.)

godnatt.

F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0