faller.

jag drömde om Adam & Eva i natt.
fast som Adam & Sanna, och han
grät åt att jag inte trodde vad han sa.
Stefan var med. Matsson var med
och jag hade gärna stannat tiden. (för att få röra vid dig igen.)

vi hade kräftskiva i skogen i går.
med berusad kropp och människor jag älska konstaterade jag att såhär vill jag altid ha det.
Emelie, Matilda, Emelie, Louise - ni är inte skit!

jag fick en groda oxå. inslagen i ett paket och han levde.
prins - snälla visa mig dig. (vågar man hoppas på ikväll)



det skulle varit sju dagar kvar innan vi åkte. sju dagar sen sitter vi på flyget och ska ner till människorna, solen, lukten, kännlsan & berusningen vi har drömt om hela sommaren. jag har fixat passet, tagit ledigt från skolan och vi skulle kunna boka vilken resa som hellst. jag sa det till min mamma och jag hade lycko-rus i kroppen för jag fisste lite att nu finns inga ord kvar att ta bort våra drömmar..

uh. jag gick sönder. hon skrek hårda ord åt mig jag aldrig trodde att hon skulle skrika. att människor iaktog med fåniga blickar spelar ingen roll. jag brast sönder. förlåt emelie. - jag älskar dig.

jag börjar förlora greppet om makterna som
har getts förmågan att upprätthålla
det känns som att du tvingar mig att avstå från det normala
och se allt ur ditt perspektiv

då är allt det enkla mycket svårare
och mycket overkligare

och det är det overkliga som är
helvetiskt
för jag är inte redo än men fortfarande
mycket frivillig till
förändringar

idag är sista riktiga dagen på jobbet. jag kommer sakna min blomsterbutik. mycket.

F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0