fredags-hat

vag.

why are we, so alone
even with company?

godmorgon fredag.
jag är orklös och vill gräva ner mig och bli isolerad för en tid.
allt är ganska åt helete och jag skjuter fram min lycka och förstör den.

jag borde packa!

walking around pretendig it's over!
(moneybrother - the pessure)

sömnpiller/lyckopiller
i natt hade jag inte nekat några.
utan tankar har jag med tända lampor haft ögonen koncentrerade på min rosa vägg.
jag har kommit in i tomma och känslo-lösa tankar. men i går grät (vi) och jag hade glömt hur skönt det var.

jag borde intala mig själv att sluta upp med att känna känslor.
jag vill inte ha dem. ta dem.

jag längtar tills i kväll, i kväll ska jag vara Billy
och jag längtar efter emelie.

F.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0