fredags-rus

lycklig.

Mando Diao - Bring Em In

hej.

när jag tänker på att imorgon är det iövermorgon vi ska finnas till studielivet igen
och att det är den 18 augusti idag och att vi slutade skolan för två och
en halv månad sedan, och när jag tänker på att jag under dessa månader
inte hunnit med något egentligen, börjar jag må fruktansvärt illa och
jag får huvudvärk och andningssvårigheter och ont i ögonen.

det var två saker jag ville göra i sommar och tre saker som inte skulle
hända mig alls. av de första två sakerna har bara en uppfyllts och av de
tre senare har alla visst hänt mig, den ena sämre än den andra. 

imorgon blir det att inskaffa skolmaterial (block, en ny mapp, pennor,
en kalander, vadfan) och börja packa inför imorgon. jag gör mig beredd på
uppsattser, fysiklabbar, prov, omprov, jävla engelska lektioner,
, "rökrutan", sista veckan i augusti, höstkläder, ha-en-bra-helg-hejdå.
vad jag längtar efter men inte behöver bereda mig inför är mina hjältar & hjältinnor
de är det enda jag ser fram emot just nu

och jag vet
det kommer gå bra bara man kommer igång men jag avskyr den här
känslan ändå. och jag avskyr tanken på höstens fysikkurs och alla
oförståeliga formler och alla omöjliga prov och jag ska fan ha fysiken 
att bränna i helvetet en vacker dag. om en månad har vi redan tagit
oss igenom en del av kursen och välkommen!



emelie kommer snart och snart ska vi förbereda för i kväll
ikväll blir nog kul.

F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0