celsius.

det är konstiga kännslor jag har i mig. och jag kommer på mig själv med att
hela tiden önska mig tillbaka till förra veckan. för jag va lite intesammasakdå.

typ halva mig vill bara skrika och kasta porslin på väggarna
och andra halvan är lyckorus för någonting jag inte riktigt kan sätta
fingret på. eller som jag iaf har dragit förhastade slutsattser om.
och som jag istället snart kommer konstatera bara är en jävla bluff.

jag söker ro i min ensamhet
trots allt runtomkring mig är allt ensamt.
våra filtar som luktar brandrök. 

och allt gick sönder.
och röken skymmer skärmen.
ett paket till. och allt blir nog bra
(jag hjärta lugncancer lungor och lugn)

janis.

"ego" Carolina Gynning. jag facineras och avundas.

jag är besviken på omvärlden eller är det kanske jag som borde ge lite mer av mig själv
iaf. jag har betsämmt mig. jag tänker inte ta insiativet i mina händer. jag överlåter det
till dig. & så vet man hur det blir med den saken. som om jag inte bryr mig? JO!

jag känner inte igen mig själv lite. jag är för feg!
det är inte likt mig. inte alls.
jag försöker hitta dom rätta orden
dom rätta frågorna
dom rätta svaren
men allt blir bara
-skriv nytt-
-utkorgen- / -inkorgen- (filla)
-radera-
&om&om&omigen.

instängd i ett skal hopplöst och hjälplöst
när värmen försvinner gradvis en centimeter för varje försvunnet andetag för ibland glömmer jag bort att andas faller för minsta sak nu minsta svek minsta sneda ord faller för hårt och för länge faller för dig

allt för dig

F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0