"Det var ingen glädje med den sorgen, sa kärringen som grät vid fel grav."

jag väntade på att någonting som skulle
vara intressant att skriva om
skull uppenbara sig i min verklighet.
men nä.
när provveckan är över kommer jag att hurra
för nästan genast efter det börjar 
jullovet och då blir det ledigt och liv.
i alla fall ledigt.
har planer på ett besök till stockholm om inte två.

kanske är det så att alla människor
föds med en stor livslögn som räcker
en hel livstid eller mera att förinta.

jag borde nog vara typ världens lyckligaste i dag och jag är typ världens lyckligaste men endå känns allt bara så jävla mycket tyngre än vad det gjorde för en vecka sen.
det blev lyckat i går faktiskt.
trotts att jag var sjukt omottiverad och trotts att emelie inte klarade av att följa med i taxin.
garvaren kombinerat med filla och teqilla - det var som det skulle "grymmt men stabilt!"
badabatisch : )

för en vecka sen hade jag nog accepterat att allt som har med dig och
mig att göra inte är på riktigt. man måste acceptera rätt mycket trotts
att man inte vill inse. och jag har blivit ganska erfaren. endå. precis som att jag inte
har tillräckligt att förtränga just nu. jag vill faktiskt inte det här!

förfest-frida
vi va vi plus en till och jag är rätt stolt att jag lyckades
låta bli sms-kontakt H. iof jag (vi) gjorde andra tabbar
vilket kommer resultera missförståelse måndag.
så många extra hjärtslag.
jag kunde inte sluta önska att jag hellre hade dött
än erkänt att jag faktiskt gillade dina nyanser.
ditt sätt att spegla ord mot ord tog över inuti.
jag var rädd.

jag förstod inte, jag förstår faktiskt inte. och varför sätter jag mig hela tiden i sånna här situationer.
jag blir endå alltid ensam med mina verderingar på slutet. och jag borde lära mig att sluta ta ut lycka i förskott. oh! nu låter allt deppigt och dåligt igen. va det inte jag som skulle ändra på min inställning?

imorgon är det skola och jag vill mindre än på länge
jag vet ingenting eller så vet jag allt. jag vet inte
jag tror kanske jag vet för mycket som jag bara tror jag vet vilket får
mig att tro att det jag tror att jag vet är sant
enkel matematik logik 
och jag kunde inte bry mig mindre..
inatt ska bli en natt med 9½ sovtimmar
hoppas jag
om mina tankar kan hejda sig
och låta mig sova


(tänk dig tänk dig tänk dig
bar hud bar hud)

F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0