hello you.

jag är stressad och har megamycket ångest.
vill bara begrava mig under täcket
och stanna där några veckor.


& annars vet jag inte vad jag ska ta mig till.
det är ganska så frustrerande, jäkligt jobbigt och påfrestande
att hela tiden springa in i en ful, jävla vägg,

varför har tiden gått så snabbt,
vart har den tagit vägen?
jag gick vilse för länge sen och nu hänger jag inte med längre.
jag är 17 men känner mig som 13.
13 år och förvirrad.

jag antar att något gick väldigt fel,
någonstans,
någongång.

jag borde tagit sovmorgon i dag. jag borde inte infinna mig i engelskalektionen.
natt han blivit sömn = ingenting. och när man dessutom anstränger sig och gör
allt för att kunna slappna av blir det hela bara ännu värre och jag har suttit med
bläckpennan och dindarella hela natten. & när klockan ringde kvart över fem och
det egentligen va meningen att jag skulle ut och gå fick jag nog ett hjärnsläpp
eller nått för jag kokade kaffe och satte mig redo för att komma därifrån.
(vilket resulterade att jag har fått sitte sysslolös och instängd i ytterligare en timma
innan jag fortsätta.)

jag beundrar dem som kan umgås med folk dem som lyckas bli omtyckta.
jag vet inte själv hur man gör, och jag vet inte om jag någonsin lär mig.

för ni vet att det betyder allra mest när ni
får mig att le och visar mig en del av lyckan.
då älskar jag er mer än någonsin.

Sedan kunde jag skriva ungefär 100 saker till,
men jag föredrar att skriva för hand nu för tiden.



jag ska jobba i dag och blir det som jag vill slipper jag oxå ta mig hem
efteråt. jag orkar inte med ett nej i kväll, jag skulle behöva dig lite tror jag.
men jag är inte på riktigt så tar mig inte på allvar. det är inte meningen
att du ska tro något annat heller men endå. jag trivs lite i det
och det är det enda possitiva att glädjas över på dagarna.

jag skulle behöva en av mina dumma ideér kombinerat med
mina plus jennie´s handlingar i dag. för att få upp tillvaron
några snäpp högre. i kväll ska jag packa väskan, stända in
mina saker och vänta på bussen.
i morgon ska (vi) till göteborg och det ska bli såå skönt
trotts att jag inte fått kännslan i magen, trotts att jag inte ha
riktigt förstått så kommer det bli riktigt bra.
matilda finns, jennie finns och vi är en rätt bra kombination
av stämmnings höjning. : )

C´mon.

F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0