klic´k.

jag borde verkligen inte sitta här. och jag borde verkligen skärpa mig några snäpp. det är
omöjligt, helt jävla totalt omöjligt. och jag vet inte varför jag log med hela ansiktet när jag
dåligt förklarade mig till jennie. jag borde nog egentligen vara den mest falska av dom alla!

det som i dag skulle blivit plugg-matte-non-stopp bibblan blev fika x-antal timar roddy´s med
mamma och det resulterade i att jag inte ens lyckats få upp böckerna ur min väska. FAN!
-va det inte jag som skulle ha (M) i matte C!? nope!
jag var nog tystare än vanligt men det hängde nog ihop med att jag hade mer att berätta än
vanligt. bara det att jag inte kommer säga någonting.

tråkigt är att jag inte kommer upp till stockholm innan jul.
 & jag kan inte ens tänka mig in i tanken på att inte få se
min syster på ytteligare tre veckor.



jag och G.R va på "anti mobbningsutbildning i dag" & jag fattar inte
först blir jag anklagad för att vara mobbare och sen helt plötsligt ska
de skicka iväg mig på en utbilning. förlåt, men jag hänger inte med.
iof, vi fick gratis kaffe men matte lektionen som förmodligen skulle
varit den enda chansen för mig att få någon matte gjord missades. uh!

och jag vill inte vara hemma i kväll.
och jag ska ungefär aldrig mer klaga på småsaker.
och aldrig mer fantisera tillbaka till oss.
och
ibland börjar jag spy när jag tänker på mig själv.
vill nån byta skor med mig
fy fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0