med tanke på..

hej inget är som nånting. just det.
-jag har känt mig ganska harmonisk idag

det är torsdag och jag har väntat på denna dagen ändan sen måndag. idag
vet jag inte riktigt vad som hände men jag har varit som innan hela dagen
och jag har (nästan) haft människor runt mig som jag älskar hela tiden.

det är konstigt hur man märket vad en människa kan betyda för en när
man inse att ingenting kommer att vara förevigt.

jag tänker hela tiden, mitt liv går ut att
tänka på att jag ska en gång plocka upp min gamla diamant halsband och
använda det igen, diamanter skaver, men den lämmnar vackra ärr.
hela mitt tänkande går ut att tänka på den. jag hatar att tanken inte blir verklighet.

men jag älskar idag och det finns människor runtomkring
som jag vet verkligen finns och för mig.

när mamma sa med mobilen i handen jobbandes och med mig på väg ut ur bilen att; hur vad skulle egentligen jag ha det utan dig så förstår man lite att trotts att jag klagar, trotts att jag blir stumm, trotts att jag skriker, trotts att jag gråter, trotts att jag hatar allting som har med (...) att göra så är jag nog den lyckligaste människan i hela världen. för mamma finns. och ni får tycka vad ni vill.

roddys i dag va inte som i går. igår va jag ingenting och i dag är jag typ allting.
jag vet att allt hänger mycket på mig men det är inte alltid lätt att på egen hand
alltid intala sig själv de rätta sakerna och jag behövde bli totalt tom några dagar
för att inse. kanske har jag inte gjort det nu heller men det va iaf inte samma
kännsla imagen av att ta de sista stegen upp för backen...



vi hade föreläsning från försvaret i dag.
det var rätt tråkigt så jag spände blicken
i en sultan. : ) på något konstigt sätt lyckades jag innan jag kom ut darifrån ha hanns nummer i telefonboken och ( ett sms mottaget = sms.kontakt non-stopp) (ha)

det är läskigt att se hur en viss M. har käratnersig  i en elektriker.
och jag vet inte riktigt hur jag ska få henne att hålla blickarna därifrån. : ) blä!

denna veckan har jag inte gjort någonting som har med hemmastudier att göra
vilket kommer att resultera nästaveckaALLT! fuck it!

(rapp är en älg!)

uh jag tänker på dig, och då.

F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0