slut!

& varför skriver du till mig
& varför påminner du mig om dig
jag kan glömma
för jag tror inte på oss
du är precis som alla andra, men endå så anorlunda och jag hata dej!

& endå kunde jag konsten att förtränga/förneka
jag tycker inte om när jag sätter mig själv i
situationer där jag själv får ta ansvar över mina
handlingar. jag kan inte hjälpa att jag är..
jag hoppas för mycket
jag förväntar mig förmycket
endå tycks jag ha fått som vana att aldrig..

det här är ju inte jag
jag har blivit någon annan som jag inte ens tycker om
det som göms i snö kommer fram i tö
så jag ska alltså vänta och vara hela vintern
och om jag inte kommer fram då
vad gör jag då

igår när jag gick & la mig fick jag akut saknad och blev klarvaken
så va fan gör man? ligger kvar och skriker tårar till väggarna
går ut och försöka förtränga allt.
jag gjorde inget av det men jag gick ut.
och jag har nog aldrig saknat sanna så mycket som igår
endå hatar jag telefonsamtal
endå hatar jag sms-kontakt
endå hatar jag msn-konvennsationer
jag vill ha verklighet med uttryck
och jag blir bara misstolkad.

& det enda bra med i dag är att jag har fått fysiken&tekniken färdig
jag har i ensamhet (med sällskap av han den långhårige våldtäksmannen)
suttit i hjärtat av ljungby och faktiskt älskat situationen & miljön.

iaf jag har bestämt mig. jag måste!

F.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0