lyckorus.

                          

1.) okey han slår ingen. eller jo kanske. men iaf. (han är inte programmledare på ztv.!)
2.) det är mina VANTAR men inte mina skor.
3.) snacka om sammanträffande. =)
4.) visst är det glamoröst med champanjeglas. men hallå. miffo.
5.) spybar!

sthlm-sanna & fredag,lördag va bättre än väntat.
det var npg inte sen sanna&sommaren som jag
riktigt kännde samma kännsla. & den finns nog
inte utan dig.

spy bar!

inte för att jag tig kortet men jag båda rörde och hade
muntlig kontakt med han i vitt. inte för att jag skryter om det
men hallå: jag var inne på SPY BAR! (& sanna oxå!)


söndag:
I don't love goodbyes.
I don't feel like dancing.

kan du inte se det?
och jag är så trött på allt
löven faller och jag fryser om fingrarna och
om hjärtat borde inte det vara tillräckligt

Jag skakar, men vi säger att det är du som är rädd,
så jag trasslar långsamt, med en rök utan eld.
SANNA JAG SAKNAR DIG!

mamma tjatar om att låna min msn. & jag ska upp & överdirva
om helgen för min mormor. det blir kul. för hon tror på riktigt att
jag sov hos en neger. & jag tycker att negrar är läskiga. GÖM MIG!

hej.

F.


Kommentarer
Postat av: Sanna

jag ser ut osm e schimpas! hahaha. kom upp snart igen!!!!!

2006-10-19 @ 22:01:27
URL: http://www.sannahelensofi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0