måndag.

jag frågade mamma varför. hon sa nått om att det är nog
därför. jag fattar inte men ensam är är stark. & okey da!
jag skulle villja skriva allt just nu. förklara för dig vad jag
känner, be dig dra åt helvete, berätta hur allt egentligen
hänger ihop och ligger till- men ni fattar ingenting endå
och jag tror jag håller dig för mig själv. hemligheter och jag
ska tvinga mig själv till andra åsikter. jag hatar att behöva
ta beslut med hänsyn av andra. seriöst. det kommer aldrig
att funka. (du, jag = singular) NEJ!

jag har jobbat i dag & jag har lunchat med mamma. vi har blivit bästa vänner.
och jag älskar det. men endå. (jag tror jag håller dig hemlig.)

idag har varit en ganska bra dag,
och jag är rädd för att skriva eller känna det.
känns det bra idag känns det värre imåron.
trots att jag hoppas på en vändning.
varifrån?

mormor ringde och jag fick anstränga mig mycket för att inte skrika rätt ut. hon frågade om jag ver berusad.

för så lät det nog lite. hon var arg för att jag har skämt ut henne för människorna på stan. genom att ha på mig ett par (enligt henne) fula skor. hon nästan skällde på mig. och jag höll på att bryta ihop. (HA)


jag saknar sanna

och sanna kommer

på torsdag faktiskt!

(då ska jag vara Billy!)



jag har väntat hela dan på att en viss person ska höra av sig.
kanske borde jag ta insiativ men nej, för jag vet ingenting.
och att det finns nog helt olika åsikter om hur allt ska fortsätta.
jag skickade x-antal sms till mig själv som egentligen skulle
inte va menat till mig men som aldrig gick att skickas rätt.
fuck it!
jag skiter i det nu.

nej, jag kan inte läsa dina tankar om du menar något annat.


godnatt

F.






 


Kommentarer
Postat av: Sanna

hej billy! jag har ont i huvudet. u ska jag gå och lägga mig. vi ses om mindre än två dagar!!!! det är bra. jag saknar dig! BOKA hotell!!!!!! så i verklige kommer upp ästa helg. om du vill!? var det lucifer som inte föll maja i smaken? haha. jag skrattar ihjäl mig. atti söta syster. see ya soo! :) :)

2006-10-31 @ 20:54:12
URL: http://www.sannahelensofi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0