tisdag.

"GROVSNUS I RÖVEN SVIDER SOM EN JUDE I ÖRAT"

det var inte jag som konstaterade det men jag tyckte att det va ganska roligt.

& den här dagen har varit så fruktansvärt trist
så jag behövde roliga saker, innan jag går
tillbaka in och gömmer mig bland kuddarna.

ikväll vill jag inte vara ensam. eller jag VÄGRAR att vara ensam i kväll
för jag kommer bara gå sönder igen & igen & igen. o jag vill inte.

jag har haft matte prov i dag o jag har sån tandverk att jag
skulle nog sticka mig många gånger med en nål helldre än
att ha den kvar. (det va nog rätt dummt formulerat.) men endå.

han sa åt mig att ligga still. endast kolla  han djupt in i ögon om
jag blev rädd. han tog min hand la mitt hår bakom ögat och 
så drog han sakta fingrarna över mina läppar. 
-kommer det att göra ont? (bedöva mig, snälla ta mig härifrån!)
jag orkar inte mer! 
-tyst! jag ger dig endast dina tankar om du berättar för mig dina
drömmar..
-sluta! det kan jag inte.
han sa åt mig att det kommer endast kännas som när man
dansar. du tar tankarna långt härifrån och du kännder bara
igen händerna mot din kropp. jag blundade och körde naglarna
hårt in i händerna. sluta - jag hatar dig!

fastspänd och orörlig.
livrädd och berörd.
du får aldrg det du önskar och ska det vara såhär att vara ensam
kan jag lika gärna stanna död.
-det blöder. och du gör ingenting åt att stoppa mina handlingar
fats att du vet hur nära jag är på att falla.. ta ner mig! ta ner mig nu!


F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0