tolka.

hej. lusifer sitter i mitt knä och han luktar blöt katt. (det är rätt äckligt.)
idag är bättre men ingenting är bra. mamma har åkt och förtillfället
skulle jag vågar jag vistas i alla rum utan mask. men jag stänker iaf
befinna mig ute i kväll/natt. inte för att jag är dirket jätte motiverad men
jag orkar inte med att ha dörren stängd. jag vill helt enkelt inte vara ensam
i kväll. ska jag berusa min kropp? eller ska jag låte bil? vi få se..

höstlov
dagar fulla av
ingenting

jag ser inte fram emot den komande veckan, men jag längtar tills torsdag. och på torsdag kommer
S hem och jag kommer att få tårar i ögonen av mammas lyckliga ögon när vi dukar bordet för sex.

okey. jag ska ändra mig. jag längtar tills i morgon oxå.
och det kan nog bli kul i kväll. jag ska skaffa mig ett intryck
av E. mamma säger tummen upp men jag tycker inte om
osocialitet och dumma kommentarer.! (ha)

jag har börjat sakna sanna. mer är innan. det är nog först nu efter några
veckor som man på riktig inser att det är hon som förgyller tillvaron.

nu har lusifer. fått mig till vad jag inte borde.
men fuck it!
jag går.
hej.

F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0