vi kan väl vänta tills i morgon?

                                    purple..

men som vanligt när mamma har intalat mig
om att det bara är jag som kan påverka mitt
sätt att leva och jag konstatera att det är ju så
jag alltid kommer fram till att jag egentligen
bara gömmer mig för att slippa se allt det som
alltd finns innan för samma ytterdörr som aldrig
varit så ensam som den är just nu. men så..

mamma har gett mig vanilg te med honung o jag hör på mew - comforting sounds
sannas hund blev biten av en blodhund i dag och det är nog det enda roliga som
har hänt.. jag har varit på arbetsintevju hos en kines. jag tror inte att hon tyckte om mig
men det gör inget för jag tyckte inte om henne heller. men liksom hallå, jag ska ha det!

det ryktas om fest i lagan. av erfarenhet så är lagan fetserna inte precis något att hurra
för men jag gör nog vadsomhellst vadsomhellst för att slippa sitta ensam hemma i kväll.

o i dag när jag satt på mitt rum redo för att ringa
och berätta allt jag skulle vilja skrika till dig fick
jag kramp i magen och jag sov i två timmar. det var
skönt för dagen gick lite fortare och det är redan
mörkt ute. ska man riga för att hitta bil till lagan
eller ska man helt enkelt gå ensam till cykel-
skjulet för att få ensamheten en aning ensamare?
vad ska man? jag ska in och leka med mamma, ta ett
päron och så skita i allt en liten stund.

för att få det att gå över.
-sanna jag saknar dig, men på fredag kommer jag.

elle rjag tror det. men det är lika bra att sluta tro det
för alltid alltid men blir bara så jävla besviken.

fuck it!

F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0