liv.

ångraochraderaochförnya

hej stora satan.
söndag imorgon och idag hade jag glömt.
jag var tvungen.

bra är att jag har inte på en vecka haft tankar på att stoppa in något under läppen.
(eller tankarna kanske har funnits) & viljan men det gick visst.
oh baby - emelie.

dåligt är att i kväll kommer vara första kvällen med berusad-kropp plus nikotinfri.
och det låter inte speciellt. övertygande.


den nionde september faktiskt. det är höst ute, och det är först
efter dessa sensommarregn som det börjat bli grönt. jag längtar
till den riktiga hösten på något sätt,
det var underbart att dra på sig två yllestrumpor igår och ändå ha
det lite lagom kyligt.

nu är allt precis som någon gång då allt var som det inte skulle
det avvikande i situationen nu är att min kropp väger fyra kilo
mer än förra gången. -vad gör man?

tror du att det underlättade
jag känner mig smutsig

låt mig
låt mig
låt mig

tro.)

jag har saknat känslan av att vara trygg
av att veta vart jag ska ta vägen
och nu vet jag igen att de räcker till, alla utvägar,
utan att en utväg är en fel väg.

igår 18.00 vi var hos emelie & jag älskar er.
vi hade tobak under plommonträdet med utsikt över det gula huset.
22.00 mörker. jocke & jag i skogen rädda för att falla eller för allt ont som finns runt omkring oss. (ha) emelie´s altan är ny favorit plats. men jga trodde på riktigt att jag aldrig skulle våga köra mig hem när det hade blivit natt på riktigt..

är det dåligt om man blir kär i sin lärare!?

F.




jag har jobbat och är fixt for fest. =)

blomsteraffären i dag var roligare än vanligt och jag kännde mig tilloch med vuxen ett tag när människor frågade om jag arbetar som florist. blommor som mina fingrar satt ihop såldes direkt och jag hade nog gärna jobbat lite till för jag hade perfekt sikt över roddy´s uteservering.

det ska bli kul i kväll. skit kul.
och det är kul att se sanna som
en älva. för hon flyger. jag har sett det.
och fast jag kanske inte är helt
på samma åsikter. så är det bra,

hej.

F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0