söndag


kan vi kanske ta det lugnt nästa veckoslut
jag behöver tänka över saker och ting? när allt blir verklighet. och
man setts med en något besvärad tystnad där ingen funnit ord eller
där inget spelat roll (du kunde spotta mig i ansiktet utan att det tog ont)
så får jag en viss längtan tillbaka en känsla av stor ångran över hur
jag överhuvudtaget kunde välja saknadoensamhet istället framför
det vackraste i världen

försvinn aldrig
förlåt mig!

det kommer att bli fel imorgon
eller på måndag när jag ångrar mitt vägväl
jag vill berätta om mina många sidor för dig
jag vill att du förstår
nu är allt så nära förlust
det är så nära förlust nu.

..

jag vet ingenting. jag avskyr att gå omkring hemma utan något att göra
och med samvetskval över att ligga under täcket för länge
med fleecefilt över axlarna för att jag har så fruktansvärt kallt.
det enda jag kommer att underhållit mig själv med idag
är att ta en varm dusch som varat 45 minuter. göra alla helvetes matte
uppgifter jag lämnade åt helgen i veckan.

FY FAN. JAG BEHÖVER VARA NÄRA DIG
jag hatar att leva med ana

& just nu vet jag fan inte hur jag ska känna.
jag tycker om dig. -mycket. och jag tror...
jag tror ingenting och förväntar mig ingenting

sanna ska flytta till stockholm och jag kommer bli ensam kvar.
jag kommer nog att gråta sönder dagarna innan hon ska fara
för utan dig är jag nästan ingenting. och du är det bästa jag
vet. bra är att jag kommer att befinna mig i stockholm minst
varannan helg.

hej.

F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0