all this time walking around pretending it´s over.


det var jonas som stod för berusningen. jag hade bstämmt mig för att inte.
jag har ett rum som börjat lukta mysko och man måste se efter vart man
sätter varje fotsteg. jag hade lovat mamma att fixa..när hon kom in till mig i dag
frågade hon om jag var sjuk på nått annat vis. det har aldrig varit så illa på min
syters rum någonsin och då är det riktigt illa.

jag slutade nio, blev hämtad i en BMW.
men en förliten bh (som skavde) och
håliga strumpor. min fot gör fortfarande
lika ont. jag måste hela tiden göra en
granskning för att se om den spricker
& jag tycker inte om blod by night. : )

jag älskar nog alla människorna där. eller alla människorna utan några få människor.
som jag anser inte vilja ha något gemensamt med.
jag skaffade mig en ny favorit-människa. han slutade aldrig imponera.
vi gjorde våra in-övade moves. allmänt minglade omkring  & det där med att tillåtas
säga vad man vill till vem man vill med vilken accént man vill. är inte bara lite bra.

jag saknar lite flickorna ibland. varför förstår ni er inte på det här
med att umgår och dricka med varandra utan förpliktelser?
men så finns jonas som utan större problem fungerar fint som den
feminina sidan. det finns nog ingen som du.

jag insåg 2 timmar förent att bilen som hade kunnat köra mig hem åkte vid två
och jag hade ingen lust att gå ensam genom hela ljungby med sjuk-fot, beusad och frusen.
jag började iaf, men så bytte jag gäng helt. hanmade bland människor jag
som liten drömde om att bli. såg ljungby by night i en bil klädd i heltäckningsmatta
och tärningar. det var rätt så o-likt mig. (eller kanske inte.)

& jag fick inte mina sex timmars sömn i natt.
& jag måste jobba i morgon.
& jag är skutansvärt jävligt trött på pizza hause.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0