..allting blir precis som man förväntar sig.

matten gick som jag trodde. gav upp med stjärnorna innan
jag ens hade försökt sätta mig in i uppgifterna. det hade inte gått.
jag hade ingen lust.

endå har vi suttit hela rasten och jag suttit hela tiden
efter skolan med hasses & fredriks teknik uppgifter.
jag gör dom, men jag fattar inte & det blir nog inte heller rätt.

uh.

apri-L jag brukar älska dig.
kanske älskar jag dig lika mycket nu.
det börjar bli grönt. människor är ute.
och det är inte längre (lika) kallt.

(april, varför ska det altid vara bättre förr?)

jag fick fruktansvärd sanna saknad i dag. varför har vi ingen fungerade telefon.
varför bor vi inte i samma stad. jag har aldrig tänkt så innan. du har ditt liv i sthlm.
jag har mitt liv kvar i ljungby & vet egentligen inte så mycket om varandras.

i kväll orkar jag inte tänka någonting.
jag ska ta med mina hasseuppgifter och lägga mig med
lars winnerbäck. men jag kommer inte kunna sova någonting.

(...)


F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0