det finns små trick som får folk att ge dig mer än du är värd.

true.

jag kom på mig själv med att försöka få (oss) att gå genvägar
för att slippa passera de högst troliga mötesplatserna.
det är bara när det gäller just det här som jag bli just såhär.
 
mina sex första timmar av dagen var mer jobbiga än vanligt.
va hade sovmorgon till tio men min klocka ringde 5 & jag steg
upp som en maskin för att få min runda avklarad. först när jag
kom hem insåg jag hur dum jag var som inte sov 2 timmar extra.
satt vid datorn, körde bil och fick panik. igen glömt bort min
sovmorgon & stressade iväg till ett tomt omklädningsrum o en
tom gympasal. jag tror jag grät en stund sen messade jag filla.
vi promenerade raskt solade och kom försent tillbaka.

jag fick iaf i dag 10 veckor försent mitt uppvärmnings programm redovisat.
jag rörde mig fånigt med bedjande blickar till filla om hjälp.
hur eva-maj kunde tycka att jag hade fantasifulla och roliga rörelse är kanske inte så
konstigt att förstå endå för jag hade aldrig kunna göra det likanadt om hon bad mig.

fysik & jag har slutat fatta någonting.
vill inte, kan inte, går inte.

fredrik kom & vi åkte till mjälen. det var rätt så underbart.
jag vill ha sommarlov NU!
vi var rätt ensama men det var rätt bra.
vi snackade om mindre komplicerade saker
& vi badade. (utan att ta kort.) 

annars börjar saker ordna upp sig rätt fint.
förutom att jag tänker inte sluta snusa
& förutom att jag suger på en otillåten pastil.

jag borde sova tidigt i kväll.
men har mindre lust med att gå och lägga mig.
måste ut en runda. uh. vart ska man?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0