det jag gör, gör andra bättre.

jag fick inte sommarjobbet på fotohuset, det är tråkigt sammtidigt som jag blev
rätt lättad över det hela. jag ville, men ville också verkligen inte. jag har längtat
för mycket efter sommarlovet för att boka upp mig på jobb varenda jävla vecka.
självklart lite panik-ångest över att inte hitta något,
jag tänker under alla omständigheter vägra stå på
Janssons Bl & inte heller på P-Hause.
mam tror fortfarande att jag kan vara lugn och att
dom behöver mig hos mupparna. men jag blir mer
skeptisk till det hela. (vi borde åkt till norge.)

jag var uppe tidigt i dag, gick min ny rutinerade runda. utan mp.3 dessutom.
jag har kommit på att jag tänkler inte sammtidigt som jag får in musiken så
tätt intill örat. jag behövde vara utan. gick förbi lägenheten där vinflaskan
fortfarande står kvar i köksfönstret intill den vita avlånga lampan. det syns
ingen skillnad, inte ens de små detaljerna ändrar plats eller mönster.
kommer det bli jag som få påverka. kan man se fram emot saker på ett annat vis 
eller är det redan försent för mig?
har jag redan fått mina chanser?
och tog du det jag sa som jag vill inte?

jag ville visst.

jag har kört med ingo, vi börjar trivas riktigt bra ihop. han tog mig på låret
bortförklarade det med ett "hästabett" eller va det bara jag som fick en hallusination?
vi körde i skogen, samma bana som min första mc kuggning och jag kunde allt
som då varit fel. han va imponerad tills jag erkännde hur det låg till. han sa nått om att
jag inte det minska behövde skämmas inför honom. sen körde vi tillbaka.
jag har jobbat janssons och jag är fruktansvärt tje på hur dom behandlar mig.
varför ska jag behöva stå ensam nere i källaren och göra skitjobbet när jag är
minst lika duktig som tjejen med anorexia? oh!

jag som trodde mig kunna hasse-uppgifterna fattar ingenting.
jag måste, jag ska.
hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0