fredag.

pizza hause i går var mer händelserikt än vanligt.
jag var även mer omottiverad än vanligt och ulla
hade lovat mig ledigt men ändrade sig två timmar innan
jobbtid. jag fick påskpresenter och skämmdes över att
jag inte själv varit påhittig och haft tid. chefen är i grekland
och vi drack alkohol rökte och lekte med allt va hittade.
jag fick åka i bilden, och han lovade att jag får låna den
när jag vill. jag tänker låna den mycket. vi va nära att ge
upp hoppet men så började människor komma. jag
förstår inte varför vi skulle börja dricka, jag kännde mig
fånig och ville hem. jonas kom, (vilket va bra.) jag satt
ensam och tycker inte om att försvara mig på egen hand.
jag försökte att inte behöva försvara mig och jag vet att ni
tycker jag gör fel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0