J.R

image175
i dag har jag varit på anställnings intervju. det känndes faktiskt
bra, jag tror att jag kommer få det. men bara för att jag tror det
komme rjag säkert inte att få det. jag ställer mig neutral till frågan.
får jag det är det skit kul, men får jag det inte blir jag skit glad.
jag har faktiskt ett sommarlov att skapa. det skulle bli problem.
i kväll är det fest hemma, det var längesen. för längesen. sånnt
här brukar aldrig existera i våra tillfälligheter. det kanske gå fel.
det kanske är på väg till en förbättring.
jag är glad bara jag får va med min fredrik. : )

Kommentarer
Postat av: .findus

meäh!! hahaha! är du nöjd med den bilden lr?

2007-04-05 @ 22:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0