laurens will.

jag tycker inte om när vändningarna kommer så fort. dom brukar inte vara så länge då.
uh. det är mycket jag inte har tyckt om på sista tiden. jag borde skärpa mig. men det är
svårt.

jag har fått sådär sjuklig ångest över veckans komande prov.
jag har pluggat, jag har tagit mig tid till ansträngning. men jag
fattar ingenting och det får inte gå dåligt. igen. i morgon tänker
jag iaf ta matilda till hjälp. det borde funka. eller är det lika illa som jag?

snart åker jag, jag har planerat att spendera min
helg i lagan av alla ställen. det var längesen & jag
ser fram emot att dra bloss med emelie, träffa alla
feminina människor & rulla i gräset med jonte.
(han är ingen inplanderat, bara en önsketanke.)
vi ska grilla och jag har köpt två par nya skor i dag.
jag tänker ha dom röda i kväll.

det är sjutton dagar kvar till frida-soft-arton år.
så borde man kanske inte skriva iomed resultatet
av min sjuttonårsdag. men endå.

mest skulle jag just nu behöva en bil som kör mig för jag vet inte riktigt hur vi ska komma dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0