le.

image183 image184

allt blev rätt så bra rätt så fort i dag. jag vaknade och gick mina åtta kilometer
på rekord-tid. dessutom borde min mage som den senaste  tiden varit en
å-komma gått ner sig några millimeter. okey, det kanske inte syns för somliga
som inte är sådär närgångna. men jag som smörjer in den dagligen har fått
lite mindre att smörja in.
nu är jag dum, det har säkert inte hänt någonting. men jag mådde bra.

jag kom på mig själv ha saker att se fram emot.
jag hade gett mig mål jag faktiskt klarat av att påbörja försöka nå.
sen sa du hej innan jag ens vågat lyfta blicken.
om fyra dagar blir mitt hus en fest.
om fem dagar är jag arton år.
snart ska jag upp till sanna.
snart ska vi till turkiet.
snart har jag bil & ny mc.
snart ska är det sommar-lov.
snart ska jag på festival.

människor har många gånger i dag påpekat mina solbrännda armar.
jag hade planerat ett meddo besök i kväll, men avstod med slagerkungen
i tankarna. det är lite sådär fånig att gå omkring och vara brun när himmeln 
är full av tjocka moln. kanske var det för att solen kollade fram lite i dag som
jag fick den där känslan i megn.

jag har till & med lust att sätta mig med mina matteböcker.
jag tänker faktiskt lämna in mina uppgifter tills i morgon. . )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0