monday.

jag har varit rätt dålig på det här sista tiden..
kanske för att saker tar större plats och jag har helt
enkelt inte den tiden längre. possitivt men endå negativt
jag bruka behöva några timmar för mig själv för att ta mig
samman, och tänka på hur det skulle kunna bli om man
gjorde på ett annat sätt.

sanna kommer hem i morgon och jag vet inte
hur reaktionerna riktigt kommer att bli. (från min sida)
jag saknar henne hemma men man skaffar sig
motsidor för att glömma. jag vill aldrig glömma.
och jag hatar att det känns som att vi kommit så
långt ifrån varandra fast vi ändå är så nära.
jag försöker.
jag försöker.
men jag vet inte längre någonting om din vardag.
inte som jag vill veta, som jag vill va med att uppleva.
hoppas veckan blir en ändring.
jag ska inte vara dum någonting.

helgen gick för fort, jag tycker inte om när den är slut och det känns
som den precis har börjat. det var som det var sommar fast det bara
var maj. och det var rätt underbart. halmstad, havet, solen och jag var
med fredrik. ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0