när ni ser på.

image191

det var sådär nära, sådär konstigt fel.
som det borde vara fast inte hade varit
& heller aldrig kommer att bli.

jag fick problem med orden, hade kunnat säga så mycket
mer. eller så va det bara en strävan om att försöka intala
mig själv att du aldrig kommer att kunna läsa mina tankar.


jag är trött o kan inte sova. varför ska jag sysselsätta mig med sånthär.
jag kopierade till word, jag har satt mig in ett projekt jag egentligen inte
borde ha tid med. som jag heller inte ha tid med, men som jag inte kan
va utan. ah. skit samma.
jag insåg iaf hur fruktansvärd dålig min svenska är,
hur jag stavar fel på självklarheter. & att om jag i fortsättningen
ska använda ord som trots bör det vara med ett t inte 2.

jag glömde dessutom påpeka i mitt förra inlägg att jennie
som är min flickfavorit har dålig kordination.
hennes armar och ben har växt ut alldeles för fort
på alldeles för kort tid. dvs. hon har problem med hur hon
ska förhålla sig till sina rörelser. & det uppstår lätt fel.

ha.

ursäkta, jag ska jag ska jag ska sova.

...man kommer på sen efteråt att vi hade rätt kul emellanåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0