obalans.

 vilken rubrik ska man välja
 när varenda en har trehundrafemtiotvå
 underrubriker med dubbelmoral
 och osäkra argument?

http://www.peaceandlove.nu/


i morgon bokar jag & sanna biljetter. med eller utan matilda. woho.

ligger och vrider mig i akut värmesaknad, ljuslängtan
solskeneri och sånt.
pulserande.

det brister i layouten
men jag har fortfarande inga blommor i fönstren
(ett felsteg i taget)

som om
om.

jag måste sova. jag vet.
bara det att
att..

det var kul i dag, eller om man bortser från onödig fakta
och tom´s ständiga påminande. jag vill inte höra. aldrig.
det räcker att det är som det är, & det är inte som jag vill
ha det. (men ytterligare vissa undantag.)
jag låssades spela en viktig roll i min utstyrsel från topp
till tå. men jag var mest orolig för att jennie skulle klanta
till allt och självklart trampade hon bort mon skydds sko
så att jag tvingades sätta ner min fot på det "radioaktiva"
golvet. idiot.

jag pratade med sanna innan. hon sitter lite i samma sitts som mig
fast på olika vis. och inte alls likadant. jag önskar att hon kommer
hem på min artonårs dag. i alle fall om jag tvingas spela slagerlåtar
och ha mer främmande folk i huset. alone.

jag hatar mitt nervösa hjärta och mina spattiga 
nerver och att jag är rädd för allt
och jag hatar när allt blir alltför konkret och
jag blir alltför uppspelt och förvirrad
mellan 17 och 18 år känns särskilt oändlig.



Kommentarer
Postat av: S.

Åh, det pirrade i magen när jag läste det där! Nu börjar jag längta. Det kommer bli du & jag PÅ RIKTIGT igen. Kanske som sörra sommaren & det blir uuunderbart!!!! Love you.

2007-04-24 @ 07:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0