oss.

för er som inte har sett det så är jag med i smålänningen i dag,
& för er som inte vet det så är jag sjutton år två dagar till.

trots att jag ser mig som förtillfället lycklig & utan större problem är det något som
inte är rätt alls. mina nätter har kommit tillbaka till den perioden då jag hade kudden
förnära strålningarna från datorn. jag sover ingenting och i natt tusen ord om ingenting
vilket får en att undra ved det egentligen är som är fel, och vad jag vill..

jag rotade bland mina gammla texter och sparade citat.
fastnade för en text som på riktigt var läskig att läsa.
allt stämmde så bra in på mig.
allt stämmde så bra in på dig.
det stod att det aldrig skulle handla om att jag tvivlar på
vad jag vill. men skälen vad för många, för stora, för sanna.
jag hade lika gärna kunnat skriva det nu, utan att ha läst &
med någonting det hänger ihop med. det var skrivet då utan
en riktig anledning. endast fantasi.
sånnt är lite läskigt endå.

i dag kommer att bli en sån där jobbig dag och jag kommer inte att kunna sätta
mig ner och slappna av förrens nio. kanske inte heller då. jag måste planera,
skriva listor, göra skyltar och fantisera om i morgon. iaf..
slutar skolan typ 2, köra med ingo typ 3, jobba p-hause typ 4, hem typ 9. blä!

jag ville inte jobba i kväll. det är tråkigt när tråkiga saker behöver hadla om pengar.
och jag måste tvinga mig själv att inte bjuda folk som handlar till mig i morgon.
jag kanske överskatta det hela med listan i natt blev långt över tillåtet.

c´mon.
F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0