She 's gonna tell you it's the only way to be..

jag va så nära att stanna kvar. hade redan stängt av alarmet,
släkt lampan & intalat mig själv att det gör ingenting.
jag tog mig samman. jag gick ut.

jag kunde inte sova i natt heller, eller jag somnade först.
men jonas har återigen börjat med sina nattringingar.
& jag kunde inte sluta grubbla på småsaker.
kanske är det för att du vill vara där.
eller för att det inte längre finns några granskande blickar.

lusifer kom hem i går. jag hade velat ha han bervid mig.
behövde något närgånget.
mina fiskar som annars funkat som en gemenskap har
påbörjat sitt kippande efter luft. jag måste byta vatten..

jag blir sådär oförstående på mig själv.
jag frågar & sen blir det värre.
för jag får aldrig de svaren jag vill ha.
kanske ska man börja ta till sig av annat.

jag blev iaf lycklig under en liten liten stund.


...end of a lovestory.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0