somewhere over the rainbow.

älskade april, vart dansar du iväg?

förlåt för det är inte såhär jag är. lördagskväll och jag satt ensam i min flisfilt.
var fortfarande lika tom i huvudet efter fredagens berusning och jag ville nog
härifrån mer än vanligt. grät i smyg inne på toaletten, sminkade mig på nytt.
(om & om igen.) satte mig vid mamma, klagade över min rastlöshet. jag var 
rastlös någonting, jag klarade bara inte av hur jag tagit mina egna beslut utan
att berätta det för någon i förväg.  

jag har slutat se i färg och
i min mun finns ingen smak.

det stannade en svart bil, jag kom ut till lagan med en systemetkasse och för mycket äckligt
surt rödvin. rödvin är inte någonting jag dricker men jag ville vara med och jag ångrar mig inte.

söndag och varför är söndagar alltid så sorgliga!?
jag önskar sanna vore hemma,
jag önskar jag slapp finnas i det här just nu,
jag önskar jag stod på mig mer när det gäller mig själv.
det va inte du som påverkade mig,
det var skönt att få det bevisat.

april apri-L
som förra gången..
L-ljudet smakade bättre i mina läppar.

förlåt.

Kommentarer
Postat av: S.

Älskade fia syster! Jag saknar dig. & jag vet att du gör rätt! Jag kommer hem till din födelsedag. Så är det bara. Med eller utan Jocke & Ville! ;)

2007-04-15 @ 13:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0