sun.

min handsvett som kommit periodvis
va värre än vanligt och jag vet fortfarande inte
om det är meningen att man ska sluta.
det behöver inte tas seriöst men jag har en stark förmåga
att ta ut lycka i förskott.

helgen har hittils varit rätt underbar. det var längesen vi satt alla runt
samma bort och svallrade om våra liv. jag är som vanligt dummast,
men det är nog lite av min grej.
nisse har fått rökhosta & jag ska sluta snusa. igen.

vi satt på min altan, planerade somaren.
hånade andra och kom fram till saker som kommer att göra vissa skillnader.
(jag vill faktiskt ha med mih henrik till rosklide. : )

vågar man hoppas på i kväll.
jag blir mest rädd.


Kommentarer
Postat av: .JennieBoo

HENRIK??

2007-04-14 @ 22:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0