"till slut fick jag ont i ögonen.."

En gång lurade han mig att hans dusch låg under diskbänken.
Han stängde luckan och jag satt där inne naken brevid  en kompost.
Han skrattade utanför på ett underligt sätt men jag förstod inte varför.
Det luktade äckligt och var ovanligt trångt för att vara en dusch, tänkte jag.
Jag hade en tvål i ena handen och ett kex i den andra. Han sa att han
satte på vattnet och jag kände det rinna ner på min rygg. Jag tvålade
in mig och tänkte på hur bra vi två har det tillsammans. Det var min
första riktigt förälskelse och va hade varit ihop i två veckor.
Han stod naken och bredde mackor i köket. Han hade rött hår och
var vacker men lite äldra och tjockare än jag. Det var första gången
för mig så jag lät han styra. Det var spännande. Han gjorde saker
jag inte visste man kunde göra. Vi lekte en lek. Jag uppfatade faktiskt
aldrig vad leken gick ut på. Jag tuggade på kexet och kunde höra hur
det rörde sig ovanpå diskbänken. Vattnet var ljummer och jag förstod
nog att det var han som kissade i vasken.

Det var förstt långt senare jag förstod att han hade lurat mig.
Att han egentligen hade en annan dusch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0