vårdag i november.

jag ville inte ta bort någonting. kunde inte få mig själv att förneka, glömma, radera.
jag är för feg.
& jag trodde alltid det skulle bli/vara tvärtom.
det är konstigt hur man bildar sig en bild av hur allt ska vara.
hur man inte vill bryta mönstret. jag brukade vara tvärtom.

april. apri-L
vad har du gjort med mig.
varför står jag inte för vad jag säger.
& varför klarar jag inte av det.
varför tillåter jag mig själv att släppa taget.
varför är det ingen som stoppa mig.
varför är det ingen som säger till mig.
jag kommer aldrig berätta, kommer aldrig att förstå.
men jag vet. och jag vet att du har rätt.

det går över, det går över, det går aldrig över.


"kanske blir det som vi vill att vi kan träffas i april och vi får återse vår fjäril."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0