Yesterday don't matter 'cause it's gone.

rubrik - att bygga en dröm på.

passar alltid lika bra in på en söndag med utgång lördag.
inte för att jag skulle leva upp till meningen men man blir
endå på nått vis lättad och låter sig tro på innerhållet. jag iaf.

det var kul ute i går, jag var inte för full och jag var inte för dum.
det brukar bli en bra kombination men jag ville ha haft sanna 
med mig. jag hade velat ha någon att ty mig till, men jag klarade
mig rätt fint på egenhand. det är nog på egenhand det funkar 
bäst för jag inser att jag är riktigt dålig på inkludera andra i det
jag bestämmer mig för att göra. eller det är inte det att jag inte
gärna gör det bara det att jag tänker göra det i vilket fall.
fredrik var jag heller inte närgången med på länge, hans blickar
visade opasslighet och jag va inte sugen på diskussion.
hellst hade jag velat ha han med på golvet. men jag älskar dig
endå. ( & jag  önskar dina nadertag. igen.)

jag ser inte lätt på saker som ni tror, jag tar inte lätt på sånnt som fördärvar mig
eller ger mig skuldkännslor. men jag kan inte berätta varför det blir utsidan eller
varför andra saker gör mycket större intryck. (som de kanske inte borde.)

..i mina ögon är han bara
äcklig, äcklig, äcklig.
(hans tänder går som en brygga.)





på tisdag åker sanna. och jag får svettningar innombords av att hon lämnar mig igen.
som i dag, jag har slutat engagera mig till försvar. jag vet vad du tycker och trotts att
du säger att du inte ska påverka mig någonting och med falska ögon säger till mig att
göra det som känns bäst för mig så komme rjag aldrig att klara av det. frågan är bara
hur länge man vågar trottsa, hur länge man vågar stå på sig. jag vill inte att du ska ha
rätt. men jag ser det (ni) säger och jag blir inte som jag brukar.

dessutom har jag i andra sammanhang gått ner mig totalt.
tappat allt och jag har inte orkar bry mig om det. varför ska
det vara så lätt att förlora så mycket på så kort tid när det tar
så fruktansvärt lång tid att bygga upp det.!?

jag mår inte bra idag. trotts allt.

Kommentarer
Postat av: S.

förlåt frida....

2007-04-08 @ 18:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0