om du var här.

det var alltför länge sen jag sist uppdaterade. det är dåligt.
har helt enkelt noll inspiration och lyckas inte få ihop en enda vettig mening.
livet har inte direkt varit händelselöst, men jag har helt enkelt inte lust.
jag önskar jag kunde strunta i allt, men kan inte övertala mig själv att göra det längre.
avensjuka är inte min grej, men hur vet man det?
saker jag länge varit rädd för började gå mot det bättre,
vilket resulterade i att sådant jag tagit för givet försvann & det va inte alls så jag ville ha det.

det här är rätt så typiskt mig.
& jag vågar inte gå till mamma för att gråta nu heller.

oh!


men du kan verkligen få mig att tappa förståndet
bli galen
och helt lycklig.
jag tror du förstår det. (du borde förstå det.)

hur lyckades jag ignorera allt? dig och allt om dig.
hur kan man ignorera någon man vill se varje dag
och pratar med lika ofta.
hur kan man ignorera någon som du?

det kan man inte.
det kunde jag inte.

jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0