själv-

image300 image301 image302
image303 image303 image303

och efter några glas kan jag nog berätta allt!
men tror du mig då?

jag fick ett brev i dag, det är tur att min syster kommer hem ikväll.
för annars hade det kommit tårar & annars hade jag inte sovit i natt.
jag har blivit rätt så olustig.
får sådär kontiga känslor i kroppen. har fått alldeles för svårt att lita
på folk. saker jag borde ta till min fördel vänder jag mot mig.
& jag är rädd.

det är lätt för mamma att säga att man inte ska ta åt sig.
det är lätt för mamma att säga att det bara handlar om avensjuka.
det är lätt för mamma att trösta med att hon vet bäst.
mamma har fel. klart som fan jag tar åt mig.

snälla fee skärp dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0