affect.

min o-bakishet förvånar mig. jag har inte ens kännt av det.
kanske är det för att andra saker känns mer för tillfället.
-ge mig ett fikon!

pizza hause i dag var jobbigt, vi stod mest och gjorde ingenting.
jag hade kunnat ta sönder cd-spelaren. jag tänker aldrig mer
lyssna på "boten anna". marco skrämmer mig. jag kännde mig
som min syster. men jag blev så paff, fann ingea ord och tog bara
emot allt. jag höll mig gömd så gott jag kunde. det gick inte!

jag ville träffa fredrik i kväll, men de hade andra saker planerat för mig.
det kvittade att jag vägrade. dom brydde sig inte ens om mitt nej!
jag har tre blåmärken och det gör faktiskt fortfarande skit ont!

dessutom har ALLA glömt bort min namns-dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0