c´mon.

(hade jag berättat för jennie om min dag (mina missöden.) hade hon som
vanlit inte ens lite förvånats. jag förvånas faktiskt. ännu en S. tendens jag
verkligen inte vill efter-ta. okey, jag mår bra nu. jag har aldrig upplevt den
kännslan av det efteråt som hon så många gånger berättat om. jag ville
aldrig behöva uppleva den, men jag håller faktikt med om det tillfullo!)

jag började packa i dag. jag är helt uppspelt för min resa.
det känns som jag ska flytta. jag förstår inte mina verderinga
då jag packa ner de mest onödiga saker i väskan som jag
knappast kommer ha nytta av under fem dagar.
fem dagar är rätt ång tid, men när hade jag tänkt att jag skulle
änvända min gramofon.

mamma räddade mig två gånger i dag.
kanske va även Per brolleus lite inblandad.
jag är botad!
-tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0