DOM VET INGENTING OM OSS.

"...du är 22 år och knappast känd, om jag skulle vara lika gammal
som dig så skulle jag vara lika känd som 50cent. du passar inte in
i denna klass för du är så jävla kass. så kom igen och visa lite
respekt för annars kommer jag och knäcka din släkt."

min olle som av konstiga anledningar blivit snäppet coolare än mig
har även börjat rappa. & han blandar in saker med mig att göra i
sina låtar! oh!

du har berättat om dina motiv för mig.
som jag sa har jag inte tid med det avvikande onaturliga.
min andra sida önskar tysthet medan jag väntar mer på spänning.

jag vet inte hur det är fatt med mig i kväll. jag är allmänt 35 gånger mer flummig än vanligt
det bästa hade varit om emelie kunde sprungit hit och lekt lite gömma nyckel med mig så
jag kunde få lugna ner mig lite. och ta tag i saker som jag verkligen borde tagit tag i nu.


jag sa mest en sak, skrev två saker på tavlen, & så ristade jennie in mina tankar på magen. det va då jag på riktigt insåg. fy fan vad det här är bra! jag hade tusen saker jag ville säga till dig i kväll. allt som aldrig sagt som jag inte vågat erkänna för mig själv.  jag sa mest ingenting och sen gick jag tre extra varv runt den blåa kiosken  bara för jag hade telefonkontakt, bara för att jag inte ville komma hem, bara för att jag inte ville lägga på. emelie förklarade vesentliga saker för mig som jag aldrig riktigt har uppfattat. : )

jag orkar inte mer.
jag borde sova.

(sen vet jag inte hur jag ska utstå helgen ensam!)

F.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag fårstår inte det där med avundsjua som du skrev till mig? Vem är avundssjuk & på vem? Explain please! Tråkigt att inte du också kommer upp isad. Det hade varit det allra allra bästa. Söta syster. J åkte precis till jobbet & jag är trött. Snart ska jag & V bada. Olle är inte coolare än dig, haha. Ni är lika coola! :) Boka biljetter till lovet snart! Vi ses snart. Älskade älskade du.

2007-02-08 @ 07:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0