don´t stop

jag har skickat iväg ansökan om sommar jobb.
jag ångrar inte att jag inte la ner mer energi på norge.
det är bara tråkigt att alla ska kunna säga "vad va det jag sa.."
men vad va det  jag sa da!

mamma väckte mig för tidigt, jag uppfattade nog aldrig hur mycket klockan var.
inte heller att jag hade kunnat sova fyra timmar till. först uppe hos
mormor, då jag redan hade haft min power walk och va svimmfärdig kunde jag
inte stå upp. jag fick skjuts hem. sen sov jag.

jag förstår inte vad min mormor tänker om mig egentligen, hon frågar
konstiga saker, som om jag skulle va gravid, som om jag skulle ha
köns-sjukdommar, som om jag skulle va alkholist.
man kan ju undra om det är hennes fantasier eller om det är mammas
ord som påverkar.

jag har börjat packa. PÅ ONSDAG SKA JAG TRÄFFA SANNA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0