För vadå?

den där ytligheten, jag har konstaterat den förrut.
bara det att (vi) ligger långt ifrån den på riktigt. jag tycker inte om den!

http://www.cafeopera.se/ - F & S fanns tydligen med på gästlistan.

men där är vi olika, mycket olika. jag facineras inte, jag avundas inte &
jag skulle aldrig ens lite tillåta mig att sjunka så lågt.
pengar har tydligen större makt än vad jag trodde..
kan man köpa lycka för pengar?
jag vet inte, jag vill inte tro det.
handen två millimeter ifrån och alldeles förnära skrattas bort med mer alkohol
för att sedan kunna ta sig hela vägen utan motsägelser. utan motstånd.
fruktansvärt men vackert.
inte ens när jag fick blickar av ett par nyvaxade skor, gabadinbyxor & champange
skulle jag kunna anstränga mig för att passa in i rollen. jag skulle aldrig passa in i rollen.
och jag ville syp på hans skor och be honom stoppa upp sina sedlar någonstans.

endå hade jag kunnat stå där i mitten och bara se allting.
(vi) vet ingenting om det-där livet. (vi) vet egentligen inte
ens att det finns. det är för vackert för oss vanliga människor
barbie & ken, barbie & ken, barbie & ken.
 
jag hade min gråa klänning, svart kofta,
stjal (iof alldeles för kalla skor.) men jag frös endå som
en hund när jag stod mitt i allting som jag så mycket är emot.
jag har inga problem med att finna mig i det, bara jag får vara
som jag är. men jag var sjuk och ville hellst där ifrån.
endå, jag säger som sanna. hade jag varit på g hade
det kunnat vara den bästa utekvällen någonsin. jag fick
aldrig bevisat för mig om de där rikemans bratsen har ett sinne för humor. : )

jag fick min KAMERA i dag.
jag tänker göra en förstoring av knish på min vägg. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0