förlåt, jag har tråkigt. igen.

har du pojkvän/flickvän? ja. : )
är du kär? ja.
hur tidigt stiger du upp? typ 06.15
vem/vilka vet mest om dig? sanna.
gillar du att slåss eller? bara om jag får använda tillhygge.
vad har du på dig just nu? träningskläder.
vad ska du göra ikväll? träna TC.
när var du senast riktigt full? lördags.
är du seriös? ja.
hur många biologiska syskon har du? tre.
isåfall, vad heter de? S. S. O.
hur många timmar sover du per natt? typ sju.
vilken färg har du på håret? konstig blond.
och frisyren, hur ser den ut? snelugg.
vad har du för färg på ögonen? mörka.
vad vill du ha för färg på ögonen? hm, bruna.
vem är snyggast i världen? hemligt.
ska du duscha idag? yes.
vad är det för veckodag? måndag.
är du uppväxt i stan eller på landet? stan eller vad man ska kalla det..
har du utländska föräldrar? nej
gillar du att laga mat? ibland.
hur många par skor har du? för många enligt många.
var har du ont? magen.
vem är bäst just nu? matilda.
använder du hårspray? om jag ska få mitt hår att stå upp.
favoritserie? jag följer ingen serie
gillar du seriehjältar? ja.
killar eller tjejer? alla.
salt eller socker? inget av de.
gillar du ketchup? JA!
är du bra på att måla? nej. men jag önskar jag vore.
sommar eller vinter? sommar.
vilken tid gick du upp idag? elva.
vem kramade du senast? farfar.
vem pussade du senast? fredrik.
säger du "kex" eller "chex"? kex.
vad längtar du till? sommaren.
favoritalkohol? vitt vin.
varför fyller du i detta? jag har tråkigt.
vad heter dina husdjur? lusifer, boye, lillflicka, skrubbe, biffen, lilly
hur kommer du bo till hösten? vet inte
har du körkort? ja
hur gammal vill du vara när/om du får barn? 27, men jag vill inte ha barn, eller kanske.
humör just nu? arg, ledsen, sur, glad, det är något fel på mig.
favoritgodis? cocostoppar.
sommarplaner? fredrik.
saft eller alkohol? alkohol.
hur många kuddar sover du med? två
morgon- eller nattmänniska? natt och morgon.
sparare eller slösare? jag sparar sen slösar jag sen sparar jag igen.
bästa film? borat faktiskt. (trotts att jag är emot komedier.)
kommer du ihåg din första kärlek? jaa.
älskar du henne/honom fortfarande? verkligen inte!
har du några homosexuella vänner? två.
tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? jag vet inte.
ser du på kärleken som ett misstag? ibland.
bio eller promenad? promenad sen bio.
är du kittlig? ja, men jag vet en som är värre.
rädd för insekter? nope.
det här är jag bra på? sätta mig i konstiga situationer.
om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? veta vad andra människor tänker. 
tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? var nånstans? tatuera, ett S bakom örat. 
anser du att du är stark? nej.
vad gör du om du får hicka? sluta andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0