fyll din mun med min.

jag erkänner att jag ännu en gång varit synnerligen
lat när det gäller ordning bland bilder och musik.
därför ska jag nu snällt ta mig tid att ordna upp i alfabetisk-ordning.
för att dämpa min lathetsångest. eller något. (jag kommer tappa tålamoder.)

kraftwerk - radioacivity
(jag har satt mig in i synten, jag bara älskar move´sen!)

det va konstigt att se fredrik i går, en vecka är rätt lång tid.
speciellt om man ska gå och behöva tänka på någon utan
att kunna se honom. - jag tycker om dig! mycket. 

iaf. han va sig lik, och jag hade inte velat gå hem i dag.
det räcker om jag bara få finnas där utan att säga någonting
allt blir bara så mycket bättre.
trotts att jag fick skämas va det den bästa allahjärtansdag någonsin.
iofs, vi kollade på en inteminsmakkomedi
men fredrik är det bästa jag vet.



jag har börjat sakna sommarregn.

jag tror inte riktigt på det ännu tror jag.
det är fortfarande lite för bra för att vara mig trotts att
andra säger tvärtom. jag har svårt att hantera vissa situationer.
när det inte blir likt mig, när man behöver följa vissa regler.
regler är något jag verkligen inte tycker om.

i morgon är det onsdag, på onsdag åker jag.
jennie påstår saker jag inte vill höra.
jag vet inte varför jag tjatar så mycket om jennie.
jag vet inte heller varför jag tar åt mig av allt hon
säger. vi totalt olika med olika åsikter, endå påminner
vi rätt mycket om varandra och hon känner mig nog mer
än vad jag tror. iaf. nu har hon fel! eller kanske är det det
att jag är rädd att hon ska ha rätt..

för jag är verkligen dum i huvudet mest hela tiden
jag kanske borde
ja det kanske jag borde
men jag skulle aldrig aldrig våga
för jag har så svårt att få känslor till ord och meningar
jag kan inte göra det själv.

min oräkerhet klär mig inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0