I´ll try to fix you.

jag kom på saker som gjorde att min magont släppte en aning.
jag slutades svettas innombords och blev på ganska bra humör.
man kan göra myckat roliga saker när man är hemma ensam.
saker man annars dra sig från att ens försöka ge sig på. det känns
som jag har gjort en hel veckas pluggande och klockan är bara
snart tre. även ett försök att träna bort min träningsverk, jag tror
bara den förvärrades. jag har jobbat janssons och ätit keos med
sked. jag kunde tillomed texten till komigen lena! ...du hatar fantasier.

http://te-2008.bilddagboken.se/  (vilka tror vi att vi är!)


jag hade inte ens lite förväntat mig att för höra, jag var mer inställd på det som skulle låta mest troligt.
jag hade fel & bara för att jag kommer snacka om det tills det är förbrukat kommer saker säkert hinna ändra sig. det lät faktiskt lite för bra för att vara snat. (för att vara mig.)

-det onda jag, eller det goda någon annan?-
jag försöker och utan att ni ska tycka att jag
bryter mot mina regler.
jag försöker vara, och endå bryter jag.
jag borde vara på ett annat sätt.

jag fick en innom-mig-tanke (den gör mig ont)
det va av dina ord.


en eloge till en viss explosion (person). föryll en fredag till en dröm.

F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0