lördag.

oh. fast att jag inte bryr mig det minsta om hur (ni) tycker jag ska
göra och inte göra. och vad (ni) tycker om mina beslut och mitt sätt
att ha det som jag fick det, så blir jag endå rubbad varje gång du
påminner mig om vad jag egentligen har gjort! i går va jag säker,
så säker att jag tillomed hade kunnat ringa och berätta det för
Jennie. men efter visst telefonsamtal så bli jag tillbaka. jag vill inte
höra, jag vill inte bli påverkad, jag tycker inte ens att det är lite kul.

emelie har sovit hos mig i natt. hon snarkar men jag var för trött för att höra.
pizzahause i går va mer jobb än vanligt, jag var trött, dassig men endå i
samma kännsla av lyckorus. emelie röker för mycket ciggareter!

vi hade seconhand-runda, sen tillbringade vi resten av tiden på roddys.
jag fick ångest över saker vi såg, och du hade gråt i ögonen.
det var som det brukade. fats lite jobbigare.

vi pratade om alla olika saker som vi så längesen snackat om.
jag sa att jag ville ha ett eget ställe, ett ställe där man kan vara
precis som man vill ha det utan de där reglerna på uppförnade.
du höll med mig. sen sa du nått om att du längtade efter sommaren.
jag berättade om hur lycklig jag va. och om hur mycket jag tyckte om allt.
du sa att du inte kunde hålla med mig och att det alltid är så med oss.
när en tycker en sak tycker den andra något annat och jag saknade det
som fanns en gång när det var sol ute. vi satt utanför ica med stora
solglasögon och jag pratade kännslor med en alkohlist. du kollade
snett på mig och påminnde mig om hur idiotisk jag är. jag kunde inte
annat än att hålla med. och jag tänker faktiskt inte påverkas.
det är bara så tråkigt att det är den människan som kan påverka mig mest.

F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0