menlös.

jag gjorde tusen desperata försök med att komma fram till sidan.
jag tänkte fula ord och va på riktigt irriterad.
i gårkväll var bloggen ur funktion! och jag var mer än uttråkad.
jag somnade under min svarta flis-filt, vaknade och förundrades
över hur verkliga mina drömmar är. jag kunde ,lika gärna stannat död.

gårdagskvällens planer på mitt rum och mina matteböcker
omformulerades lite. faktiskt så tror jag inte att jag hade gjort
så mycket vettigt endå, men jag börjar mer och mer förstå
hur derivata kurvorna ha ett sammband till funktionerna.
det kan nog gå rätt bra endå.

vi stack till hockeyn, jag kobinerat med min kusin innebär
oftast snesteg som jag gärna hade varit utan i gårkväll.
det hände inte så farliga saker förutom att jag var på det
där sjuka humöret och råkade iof ut för två missöden.

halv 8 och jag konstaterade precis för jonathan att om jag hade varit han hade jag stannat hemma.
han  tänker stanna hemma och jag är avensjuk. jag har endast stigit upp ur sängen för att Filla ska
slippa på egenhand leka följa john med emma. fats oxå har jag lovat mig själv att alltid hedanefter
infinna mig på fysik lektionerna. jag hade en djup pratstund med min fysiklärare igår, han är ingen hunk!
snälla kom inte hit och anklaga mig
för sådant jag inte kunnat göra
bra nog
i tid nog
bra. nu är det för sent snart.

slutarbetsdeadliner
prestationssammanhang
brandkårsframkallanderöksessioner
ambulansmedtagandekänsloöverföringar
polisbilssvartasirenbegrundadespåtokavfallnahat tmysterie


nätter som ses igenom likt dedär repeatlåtarna överallt
fam&tillbaka nätter inför sista dagar och första dagar
en natt
omlåtsad frånvaro från kommande dygn
hur vågar jag vara sådan här?
hur vågar jag bli

jag behöver inga återfall
vill inte ha några återfall
jag vill bara vara normal, lycklig och utan problem

i morgon kommer sanna hem.
jag saknar dig!
jag saknar dig!
jag saknar dig!

F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0