nej jag är inte alls less, varför skulle jag vara det?

jag ångrar inte att jag gick dit. jag klarade av saker som jag trodde va omöjliga.
och jag var betydligt mer lycklig när jag var påväg därifrån, och insåg hur fel jag hade haft.

jag upptäckte precis att jag hade en "ny" länköppning som jag hade tänkt spara
tills jag verkligen var säker på att jag har bestämmt mig. jag bestämmde mig
precis. bara det att jag tänker vänta tills i monkväll för sen ska jag sluta se ner
på sånnt som brukade vara rutiner. jag tycker egntligen inte om rutiner. med
det är lättare att fungera då. kanske hänger det ihop med att jag har lärt mig
förstå att det finns andra saker än det som varit. att jag faktiskt inte är det jag
inbillar mig och förstorar. om jag slutade tänka så jävla konstigt och istället
börja tro på det som händer och kan bli annorlunda. skulle jag nog va mycket bättre..
jag ska sluta tänka så konstigt.

ikväll har jag brytit alla mina nyårs löften. jag har gjort precis samma saker som
jag bara för några dagar sen hade helt andra åsikter om. jag påstår inte att jag
ångrar det, jag har heller inte varit lätt-manipulerad. bara det att jag har sjukt
svårt att veta hur jag ska uppföra mig i situationen jag befinner mig i. jag skulle
inte kunna påstå att jag mår dåligt, det var faktiskt längesen jag såg fram emot
att komma innanför dörrarna, att äta middag runt köksbordet, att gå ut på kvällen.
bara det att jag tror för mycket, vill för mycket och så finns alltid det kvar som jag
så mycket hatade. jag tänker iaf fortsätta försöka stå kvar vid den inställningen.
det blir faktiskt vad man gör det till.. sen kan ni ju få tycka att jag är en dålig människa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0