nej, jag vägrara!

99274-110oluölhhh kj
det var kul i går. trotts att jag gått rädd tre dagar över att inte komma ut alls blev det tillsammans
med min syster. så vill jag alltid kunna ha det. du är på riktigt det bästa jag vet. jag kommer inte
klara av den här våren hemma utan dig. det hjälper inte ens att jag snart ska åka upp, det hjälper
inte enns att du snart kommer ner. jag klarar bara inte av det. jag vet det. & jag blir rädd när jag går
in i mitt rum, man skulle kunna tro att det inte är jag som har bott där. sån har jag aldrig varit. sån
ville jag aldrig bli. sån har jag verkligen blivit. och jag orkar inte bry mig. det kommer nog låta värre
än vanligt, men i kväll är allt bara värre än vad det någonsin kunnat vara.

vi började med elvira. jag villa haft dig med oss. jag har börjat tycka om att dricka sig berusad
ensam. man bestämmer helt över musiken, dess volym, dess sound och dansen. : ) jag
hade kunnat välja kraftverk utan minsta klagan på olikheter. jag står kvar. & det blev beatles.
inflyttningsfest krille. fidde var där. där hade jag kunnat stanna hela tiden. förfest - frida. tom
kom, cribbe kom, robin kom, sanna var där, mamma var där, olle va med. vi snackade snusk.
och så åkte vi till melin. jag var mer berusad än jag brukade. alla dessa offentligheter!
bara för att jag har pojkvän betyder inte det att det är okey att visa saker. jag vill inte se!
slagerkungen var där, faktiskt så var alla där som jag endast har drömmt om att finnas offentligt
med. det var kul men det hade lätt kunnat gå snäppet över gränsen. (als. inte för mig.)



jag har inte gjort mitt svenska arbete. -mamma, jag tänker inte göra mitt svenska arbete.
mamma jag orkar inte. jag orkar inte. jag orkar inte.

jag försökta ta upp ämnet, försökte berätta hur det är.
jag kan inte. jag kommer inte så längt innan jag faller.
jag klarar inte ens av att nämna namnen, nämna ljuden.
och nu komme rjag aldrig få det sagt. ni vet ingenting.
jag hatar faktiskt det här!

jag hoppade ur bilen, sprang och ville inte kolla bakåt.
köpte sådär 5 kg godis. gick hem utan kläder. somnade
och grät. vaknade med ångest. nu vill jag bara spy!

F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0